15. juni 2011

Der vil jeg hen i ferien..











Der vil jeg hen i ferien..
-eller:
Der VIL jeg hen i ferien..!

I et par år har jeg haft kastet min kærlighed på Gotland - uden at have været der vel at mærke..
Knaldhård natur, nordisk -og spartansk minimalisme.
Jeg snublede over et par feriebilleder fra en veninde der havde været på Hotel Furillen og kom tilbage som en smaskforelsket og ny person, og så var det at jeg begyndte at google fotos fra hotellet/campingvognen/eremithytten.
Betjeningen skulle være superfin, maden supergod, og detaljerne supertjækkede og gennemførte.
Hotellet ligger i en nedlagt grusgrav og ligner noget fra planeten Tatooine (..man er vel StarWars fan) og tanken om at lægge et supercoolt Hotel/campingvogn/Eremithytte lige dér er bare så sejt. Så hvis du kommer forbi Gotland og din økonomi ser bedre ud end min p.t. gør, så bo dér og hils fra mig og sig at jeg kommer så snart jeg kan..



There I wanna go on holiday ..
or:
There I WANT TO go on holiday ..!

During a couple of years I been in love with Gotland - without having been there mind you ..
Rough nature, Nordic -and a modest minimalism.
I stumbled across a few photos from a friend who had stayed in Hotel Furillen a came back as a very-much-in-love and new person, and that was when I started Googling photos of the hotel / caravan / hermit huts.
Service should be super fine, the food super duper and the details super cool and gorgeous.
It's located in a gravel pit and a looks like something from the planet Tatooine (.. one is surely a StarWars fan) and the idea of putting a super cool hotel / caravan / hermit hut right there is just so lovely daring.. So if you ever pass by Gotland-Sweden you should pay it a visit..  and say "Hi" from me..



(via: furillen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...