14. juni 2011

Dage i glimt..





Jeg elsker min have lige nu hvor Pæonerne blomstrer og alt står så grønt så grønt. Jeg er stadig dér hvor jeg hver dag går ud og siger en "Nææ"-agtig lyd  og nyder hvert et blad der er sprunget ud og sagtens kan forstå ideen af sanse og terapihaver. Min have er mit refugium hvor jeg kan trække vejret helt for mig selv og lukke alle verdens uhyrligheder ude. Bare synd at den ligner et mudderhul 7 måneder om året. .


I love my garden right now where peonies bloom and everything is so very green . I'm still at the point where I go out every day and says "Ahhhh" and enjoy every leaf that has bloomed and I can easily grasp the concept of sensory - and therapy gardens. My garden is my retreat where I can breathe all by myself and for myself and shut all the world's monstrosities out. It just sucks that my retreat looks like a mud pit 7 months a year. .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...