6. april 2011

Jeg har mødt endnu en Yuko..










Yuko Takada Keller er en virkelig sand mester i papir og 3 dimensional fornemmelse, og tålmodighed..og alt hvad hun har vist mig gør mig målløs.
Hendes skulpturer er en drøm i pergament papir og fiskesnøre, lys og skygge... Hun har udstillet et hav af steder bl. på kunstcentre og gallerier i Greve, Dronningmølle, Hillerød, Bornholm og selvfølgelig i Japan, og hvis hun udstiller i nærheden af dig så gør dig selv den tjeneste at se det..


Yuko Takada Keller is a true champion of paper and 3 dimensional sense, and patience.. -and everything she has shown me makes me speechless. Her sculptures are a dream in tracing paper and fishing line, light and shadow ...  .. She has exhibited at art centers and galleries in Greve, Dronningmølle, Hillerød, Bornholm, and of course in Japan, and if she exhibits near you so do yourself a favor and go watch it ..

2 kommentarer:

  1. I øvrigt har jeg givet dig en Award... Kan du så lige få ruppet dig ind og hente den hos mig ;)

    Knus

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...