16. februar 2011

Fastelavn for voksne 2..





Jeg savner sådan at blive inviteret til et brag af et kostumebal.. Et af dem med højt til loftet så man kan lave et drøn af en paryk på mindst en meter. Her er et par forslag til hvordan sådan en kan se ud uden at den skal koste en million.. men stadig ligne én (million altså..)
Jane Cusack som egentlig er mest kendt for at lave de sejeste lynlåssmykker, har lavet de to renaisance parykker i plastfolie..af den slags som ligger ude i min køkkenskuffe - hvor sejt kan det blive?
Rie Hosokai var hende som oprindelig vendte min angst/afsky for balloner, til en vild facination for samme, da jeg engang fandt de smukkeste ballonkjoler jeg har set..(de ville iøvrigt passe djævelsk godt til ballonparykkerne.. 


I  so miss  being invited to a blast of a costume ball .. One of them with a high ceiling so you can make a blast of a wig of at least one meter. Here are a few suggestions for how such a wig can look like without it costing a million.. but still look like one (a million ..)
Jane Cusack who really is most known for making the coolest zipper jewelry, has made the two renaisance wigs in plastic wrap ..
the kind you can find in my kitchen drawer - how hard can it be?Rie Hosokai was the one who originally turned my fear / dislike of balloons into a wild fascination, when I saw these most beautiful balloon dresses .. (they would by the way fit the balloon wigs perfectly)..


(1+4 via: riehosokai)
(2+3 via janecusack)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...