23. januar 2011

Køreplan i stuen..


























Efter at min veninde Yuko er kommet hjem fra Japan er jeg blevet 39 (!) ruller Washi tape rigere..
39 ruller som jeg ikke kan have i fred.. -og godt det samme, for der er da ikke noget bedre end at få S-togsnettet visualiseret på væggene herhjemme. Dette er blot den spæde start på en total overtapening af de nogenlunde hvide vægge - hvis jeg kender pigerne ret. Jeg glæder mig helt til at se hvad det kan udvikle sig til..-og hvis man ser efter på det sidste billede så står det 3 høns og glor ind ad døren...De kan heller ikke vente med at se hvad det ender med..

After my friend Yuko has returned from Japan I have been 39 (!) rolls Washi Tape richer ..
39 rolls that I cann't have for myself .. and good thing too, because there's nothing better than getting the train network visualized on the walls at home. This is just the beginning of a total over taping of the almost white walls - if I know the girls right..

I am looking quite forward to seeing what it can evolve into..

4 kommentarer:

  1. Jeg er først blevet opmærksom på det tape, efter du har skrevet om det ... og nu kan jeg sgu ikke få det ud af hovedet! "Må eje" neonskiltet for mine øjne :-D

    SvarSlet
  2. Heeeej Stine.

    Jeg har givet dig en blogaward, fordi du har den sejeste blog :-)

    KH Louise

    SvarSlet
  3. jeg sms'ede, at Tror du ikke, at vi selv kunne lave (produce) masking tape i EU? Du og piger kan design, jeg og du kan finde en fabrik og sælger. Lad os tale vores drømme sammen, når vi ses! knus

    SvarSlet
  4. Hej Maria, Jeg blev også hooked første gang jeg stødte på fænomenet. Vi arbejder videre på vægkunsten og jeg lover at vise hvad det ender med.
    Hej Louise, Tusind tak skal du have jeg er virkelig oprigtig beæret. (pst: og tilykke med ringen!)
    Kære Minakuchi, lad os se på det det lyder rigtigt spændende - vi tales ved.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...