15. december 2010

Jeg føler mig meget voksen.





Jeg føler mig virkelig meget voksen - grænsende til det modne;
Jeg har lavet snaps! - En kryddersnaps/julegave til min gamle far og vores gamle ven Nissa (Ja det hedder han faktisk - og ham skal vi fejre jueaften med) De får én hver.

1 flaske snaps - lys over 40%
2 dl tranebær
80 dl sukker

Så er det bare om at komme igang og blive voksen!

I feel very grown op - borderline mature;
I have made Snaps! - A spiced snaps/christmas present for my old father.

1 bottle of Snaps
2 dl cranberries
80 dl sugar

No excuse now for getting started and get old and mature!

3 kommentarer:

  1. hva så tante Stine, er den god mod gigt, hekseskud og leverpletter????
    Dog total hyggeligt at det er til nissa.

    SvarSlet
  2. Så så unge dame!!
    Du kan også få en flaske hvis du ikke arter dig :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...